Koska ollaan erillämme nyt, ei voida yhdessä tätä tekstiä tänne pistää. Vaikka toki onnistuttaisiin siinäkin, mutta mulle tuli nyt yhtäkkinen tarve jauhaa paskaa.

Voisin kivasti vaikka aloittaa sillä, että mulla on harrypottertukka ja vihaan sitä taas. Jokainen tietää Hartsan ja että sen tukka kasvaa aivan tajutonta tahtia, sama juttu on minun hiusteni kanssa. Ehkä se on ominaista mangusteille tai jotain, mutta kyllä se alkaa jo vituttaa. Viimeisestä värjäyksestä on kuukausi ja rapiat ja nyt on jo juurikasvua aivan luvattoman paljon.

Mua vähän ärsyttää myös se, että nyt kun vietettiin Kirren kanssa reilu viikko yhdessä, niin nyt on jotenkin vammanen olo. Vaikka oonkin kivanpojan luona ja huastellaan Kirmooren kanssa päivittäin sekä luurissa, että konehella, niin silti. Mä kaipaan vähän lätkäkemmakoita. ;_____;

Huomas kyllä heti, että tää blogi ei oikein ottanut tuulta purjeisiin, kun Marahvi on erillään. Täytyy ehkä tehdä asialle jotain? :D

----

Ainiin, mä asun tämmösen kanssa.